Κάνοντας ένα απλό test drive του νέου Fiat 500 twinair στους δρόμους της πρωτεύουσας θα εντοπίσετε όλες εκείνες τις αρετές που το κάνουν να είναι πραγματικά και χωρίς υπερβολή ένα πολύ όμορφο, πρακτικό και οικονομικό αυτοκίνητο πόλης.


Το FIAT 500 μας είναι γνωστό εδώ και κάποια χρόνια. Τώρα βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα λόγω του twinair κινητήρα, ο οποίος με την βοήθεια turbo αποδίδει 85 ίππους. Η Fiat σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό τοποθέτησε ένα δικύλινδρο κινητήρα με κυβισμό 875 κ.ε. και διαθέτει turbo.
Η μεγάλη απορία είναι πώς θα συμπεριφέρεται ο κινητήρας με μόλις δύο κυλίνδρους. Η απάντηση είναι κροτάλισμα και θόρυβος σε επιτρεπτά πλαίσια μέχρι τις μεσαίες στροφές όμως από εκεί και πάνω δεν καταλαβαίνεις οτι οδηγείς δικύλινδρο μοτέρ.
Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα σε ξενίζει ο χαρακτηριστικός ήχος του. Από τη στιγμή που ξεκινάς όμως, η μια έκπληξη διαδέχεται την άλλη. Το μοτέρ είναι ζωντανό, βγάζει τη δύναμή του σε όλη τη γκάμα των στροφών και σε βοηθάει τόσο στην κίνηση όσο και στην προσπέραση.
Όπως αναφέραμε παραπάνω η ιπποδύναμή του φθάνει τα 85 άλογα, απόδοση που δίνει την ευχέρεια στο μικρό αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 11 δευτερόλεπτα .Ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 km/h.
Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του νέου μοντέλου της fiat είναι στο τομέα της οικονομίας, δηλαδή στην κατανάλωση και στην εκπομπή ρύπων.
Επίσης με την τοποθέτηση της τεχνολογίας STOP/START η κατανάλωση καυσίμου πέφτει μόλις στα 4.1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα .Επίσης οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 95 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο. Πλεονέκτημα φοβερό καθώς αποφεύγεται η καταβολή τελών κυκλοφορίας και αυτομάτως ελεύθερη κυκλοφορία στο πράσινο δακτύλιο της Αθήνας.
Τέλος δεν μπορεί κανείς να θεωρήσει το νέο FIAT 500 TWINAIR ως ένα φθηνό αυτοκίνητο καθώς η τιμή του αρχίζει από τις 12400 ευρώ, αλλά αν κάποιος σκεφτεί ότι δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και ότι η κατανάλωσή του είναι ελάχιστη ,αμέσως θα συνειδητοποιήσει ότι όποιος αγοράσει το αμάξι θα κάνει γρήγορα απόσβεση